Πως μπορείς να πουλήσεις μέσω Facebook?


Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι οι περισσότερες συμβουλές για τις πωλήσεις μέσω facebook δίνοται κυρίως για τις online επιχειρήσεις... Φυσικά πωλήσεις μέσω  Facebook μπορούν να γίνουν και για τις offline επιχειρήσεις ή γενικά για όλες τις επιχειρήσεις… ας δούμε πως!


Για να πουλήσει κανείς μέσω facebook πρέπει να δημιουργήσει μια σελίδα στο Facebook! Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι... Μια σελίδα στο Facebook (facebook page) για να δημιουργηθεί θα χρειαστεί να αφιερώσει κάποιος εξοικιωμένος χρήστης 10 με 15 λεπτά. Προσοχή και η δημιουργία έχει κάποια κρήσιμα σημεία που χρήζουν προσοχής!

Το δύσκολο κομμάτι είναι να προσελκύσεις το κόσμο στη σελίδα σου και να έχεις συνεχή αλληλεπίδραση με αυτόν.

Υπάρχουν κάποια tips που μπορεί να σε βοηθήσουν να κρατήσεις το κοινό σου ... "ζεστό" ...


Ας δούμε μερικά:

1. Εμπλοκή...

Πρέπει αυτοί που παρακαλουθούν τη σελίδα σας να εμπλακούν στις αναρτήσεις σας. Σχόλια, likes, κοινοποιήσεις…


Αν αποτύχει σε αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα αποτύχει και η λειτουργία της σελίδας σας.

Βέβαια αυτό θέλει πολύ δουλειά, χρόνο και φαιά ουσία …

Απαιτεί:

• φινέτσα
• τεχνογνωσία
• και ναι, λίγη τύχη…

Θυμηθείτε - οι άνθρωποι δεν θέλουν όλη την ώρα να βλέπουν τι πουλάτε... Θα γίνει και αυτό αλλά πρώτα πρέπει να σας… εμπιστευτούν…

Πως θα σας εμπιστευτεί το κοινό σας;

Ξεκινήστε να ανεβάζετε στο facebook «ενδιαφέρον» περιεχόμενο! Προσοχή! Το ενδιαφέρον περιεχόμενο δεν είναι πάντα αυτό που αρέσει σε εμάς… τι μπορεί να είναι αυτό; 
  • φωτογραφίες
  • γεγονότα
  • ερωτήσεις
  • συμπλήρωσε τα κενά
  • links που οδηγούν σε ενδιαφέρον περιέχομενο
  • άρθρα που εμπνέουν
  • Και άλλα...
Δημιούργησε αίσθημα εμπιστοσύνης με τους οπαδούς σου! Μιλήσε μαζί τους.. και αφού γίνει αυτό παρουσιάσε τους και τα προϊόντα σου...

Θυμηθείτε… το Facebook δείχνει τα μηνύματα σας κυρίως σε αυτούς που ασχολούνται με τη σελίδα σας… Αν το μόνο που δημοσιεύετε είναι περιεχόμενο πωλήσεων… τότε σύντομα η σελίδα σας θα είναι «διαφημιστικά» νεκρή…

2. Παρουσιάστε τα προϊόντα σας!

Στις μικρές τοπικές, επιχειρήσεις - εκείνες που έχουν προϊόντα και υπηρεσίες, τα αποτελέσματα της προβολής στο facebook είναι ακόμα πιο εμφανή - ειδικά με τις εικόνες δραστηροποιούνται οι… αισθήσεις και τα πάθη των ανθρώπων…

Δείτε ένα παράδειγμα από το φίλο μου το Βαγγέλη:


Η σελίδα του Βαγγέλη έχει περίπου 2000 likes... έχει αποκτήσει σχέση με τους πελάτες του, μιλάει μαζί τους μέσα από τη σελίδα του και τελικά ανεβάζει και τα άριστης ποιότητας προϊόντα του... είμαι σίγουρος πως ο Βαγγέλης πουλάει και μέσω Facebook!

Τι πουλάει μέσω τις σελίδας του; Δείτε τη σελίδα του φίλου και επικοινωνήστε μαζί του! https://www.facebook.com/agrodex.blogspot.gr

3. Περισσότερα Likes στη σελίδα


Ναι η σελίδα πρέπει να έχει likes... αλλά likes από ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας! Μπορεί πολλοί να πληρώνουν για να έχουν likes στη σελίδα τους, αλλά αν αυτά είναι από ανθρώπους που δε θα αγοράσουν ποτέ από αυτούς τότε απλώς καταστρέφουν τη σελίδα τους...

Τα ποιοτικά Likes θέλουν υπομονή... ή χρήμα... αν πληρώσεις μπορείς να αποκτήσεις κοινό, να αποκτήσεις Likes αλλά κοινό που ακόμα δεν έχει εμπιστοσύνη σε σένα...

4. Πληρωμένες Αναρτήσεις

Αν κάποιες αναρτήσεις φαίνεται πως τραβούν περισσότερο το ενδιαφέρον μπορούν να γίνουν χορηγούμενες - δηλαδή να πληρώσετε για να φανούν σε περισσότερο κόσμο... Να επιλέξετε εσείς το κοινό που θα φανεί το post σας!

Δείτε ένα παράδειγμα από το ΙΙΕΚ ΔΗΜΗΤΡΑ:


Προσοχή! Όσοι είστε νέοι χρήστες υπάρχει κίνδυνος να πληρώνετε και να μην έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα! Στα social media και ειδικά στο facebook... υπάρχουν στατιστικά που ερμηνεύονται και μας "διδάσκουν" για το που και πως πουλάει το προϊόν μας!

5. Εύκολη επικοινωνία

Όσο καλή και να είναι μια σελίδα ή μια ανάρτηση αν ο χρήστης - φίλος - πελάτης δε μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας εύκολα... δεν υπάρχει λόγος να λειτουργεί η σελίδα, όλος ο κόπος σας πάει χαμένος.

Πως μπορεί να επικοινωνήσει ο χρήστης μαζί σας;

Οι δημοφιλέστεροι τρόποι είναι μέσω facebook ή μέσω τηλεφώνου. To e-mail δεν είναι τόσο αποτελεσματικό για την επικοινωνία σε προωθήσεις μέσω facebook pages, εκτός μερικών περιπτώσεων (π.χ. hidden adds)

  


Με λίγα λόγια ... μια μικρή επιχείρηση σίγουρα μπορεί να πουλήσει μέσω facebook... είτε προϊόντα ... είτε υπηρεσίες... αρκεί να κάνει τα σωστά βήματα και να κατευθύνεται από τους κατάλληλους ανθρώπους (απαραίτητα στα πρώτα βήματα... ) 


Διαβάστε επίσης:
Περουλάκης Γιάννης
Σύμβουλος επιχειρήσεων
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιολογική γεωργία: Από 32€ στα 12,2€/στρ τα χειμερινά σιτηρά!

Τα "φουσκωμένα" μυαλά... κάνουν τη ζημιά...